Productos

Company

{{search ? 'Cerrar':'Buscar'}}

CA Technologies Recognized for Exceptional Customer Service and Support

NorthFace ScoreBoard Award Spotlights Company’s Ability to Exceed Customer Expectations for the Sixth Year in a Row.

NEW YORK, April 9, 2018 – CA Technologies (NASDAQ: CA) was again named a recipient of the NorthFace ScoreBoard AwardSM from the Customer Relationship Management Institute (CRMI, an Omega Management Group company) in recognition of achieving excellence in customer service and support. This marks the sixth consecutive year that CA has received the award.

In presenting the award, CRMI recognized CA’s ongoing commitment to building long-term customer loyalty by continuously exceeding customer expectations. The award is based on an independent analysis of surveys from CA’s own customers.

“Each year thousands of companies both domestic and international are invited to apply for the NorthFace ScoreBoard Award,” said John Maraganis, President and CEO, CRMI. “The award audit criteria includes providing customer satisfaction survey results for the calendar year, which CRMI reviews and confirms. It is the reliance on a company’s own customer feedback that makes receiving this award such a coveted honor.”

“Winning this award for the sixth time based on our customers’ feedback is one indication that we are succeeding in our mission to help our clients overcome barriers between their ideas and outcomes,” said Dayton Semerjian, general manager, Global Customer Success, CA Technologies. “At CA, we take great pride in knowing that our focus on delivering a great customer experience is validated by the NorthFace ScoreBoard Award, and, most importantly, by our customers.”

Now in its 18th year, the NorthFace ScoreBoard Award will be presented to recipients during ceremonies at CRMI’s SCORE Conference in Boston (Fall 2018).

Sigue a CA Technologies en

Social Media Page

Rita O’Brien

Teléfono: (631) 342-6687

SOBRE CA TECHNOLOGIES

CA Technologies (NASDAQ: CA) crea software que alimenta la transformación de las empresas y les permite aprovechar las oportunidades de la economía de las aplicaciones. El software es el corazón de todos los negocios en todas las industrias. De la planificación al desarrollo, de la gestión a la seguridad, CA está trabajando con empresas en todo el mundo para cambiar la forma en que vivimos, operamos y nos comunicamos - a través de la nube (privada y pública), de plataformas móviles y de entornos de TI, de los distribuidos al mainframe. Más información en www.ca.com/ar.

AVISOS LEGALES

Derechos autorales © 2018 CA, Inc. Todos los derechos reservados. Todas las marcas registradas, nombres comerciales, marcas de servicio y logotipos aquí mencionados pertenecen a sus respectivas empresas.

Blog de CA destacado

Temas de actualidad y tendencias que están dando forma a la economía de las aplicaciones.

El centro de la fábrica de software moderna

Su lugar donde encontrar consejos, herramientas e información para impulsar su transformación digital.

¿Sobre qué le gustaría hablar?
Contáctenos 1-800-225-5224