Productos

Servicios y soporte

Company

{{search ? 'Cerrar':'Buscar'}}

Enterprise Management Associates Recognizes CA’s Leadership in Enterprise Hybrid Cloud Management

CA Unified Infrastructure Management Recognized for Cloud Management Capabilities, Scalability and Ease of Use

NEW YORK, April 25, 2018 – CA Technologies (NASDAQ:CA) today announced that it has been named a “Value Leader” by Enterprise Management Associates (EMA) in its Enterprise Hybrid Infrastructure Monitoring (EHIM) Radar Report. For the report, EMA scored solutions based on their ability to discover and monitor servers, networks, hypervisors, containers, storage systems and public cloud services.

CA Unified Infrastructure Management (CA UIM), a comprehensive cloud and hybrid IT monitoring solution evaluated for the report, received strong scores for ease of use and administration, operational analytics, platform functionality – including cloud support, fault isolation and troubleshooting, architecture and integration.

According to the report, “IT organizations increasingly need hybrid infrastructure monitoring solutions that can support cross-domain operations for private, public, and hybrid clouds. Whether an enterprise has a dedicated network operations center (NOC), a cross-domain operations center, or something else, full-stack, hybrid cloud visibility is no longer a secondary requirement. It is essential.”

“CA UIM is an example of a comprehensive, purpose-built solution designed from the ground up to provide visibility across on-premises and cloud infrastructures,” said Shamus McGillicuddy, senior analyst, EMA. “IT operations professionals say CA UIM is easy to use and maintain. CA also provides a broad set of integrated advanced analytics and monitoring tools that can further enhance the overall AIOps value of CA UIM.”

“The rapid adoption of cloud and dynamic infrastructures, alongside the presence of traditional resources, is fueling complexity within enterprise IT environments” said Ali Siddiqui, general manager, Agile Operations, CA Technologies. “CA UIM provides an analytics driven, unified approach that drives operational efficiencies and improves visibility across hybrid infrastructures allowing IT Operations teams to more easily adopt the right mix of technologies that are needed in their role as business enablers of a modern software factory that supply new and evolving applications with exceptional services.”

To receive a complimentary copy of the report, please click here. For additional information on CA UIM, visit www.ca.com/ar/UIM.

Sigue a CA Technologies en

Social Media Page

Michelle Laidlaw

Teléfono: (631) 342-4701

SOBRE CA TECHNOLOGIES

CA Technologies (NASDAQ: CA) crea software que alimenta la transformación de las empresas y les permite aprovechar las oportunidades de la economía de las aplicaciones. El software es el corazón de todos los negocios en todas las industrias. De la planificación al desarrollo, de la gestión a la seguridad, CA está trabajando con empresas en todo el mundo para cambiar la forma en que vivimos, operamos y nos comunicamos - a través de la nube (privada y pública), de plataformas móviles y de entornos de TI, de los distribuidos al mainframe. Más información en www.ca.com/ar.

AVISOS LEGALES

Derechos autorales © 2018 CA, Inc. Todos los derechos reservados. Todas las marcas registradas, nombres comerciales, marcas de servicio y logotipos aquí mencionados pertenecen a sus respectivas empresas.

Blog de CA destacado

Temas de actualidad y tendencias que están dando forma a la economía de las aplicaciones.

El centro de la fábrica de software moderna

Su lugar donde encontrar consejos, herramientas e información para impulsar su transformación digital.

Póngase en contacto con nosotros

Estamos aquí para ayudarle a hacer prosperar su negocio.

Ver más formas de contactar con nosotros >